
Siamo appena rientrati da Fiume / Rijeka con la testa piena di suggestioni e riflessioni che dobbiamo ancora lasciare decantare. Abbiamo visitato la città girovagando per le sue strade, a testa in su e in giù, infilandoci tra vicoli e viottoli, cartiere in rovina, cimiteri che tolgono il fiato, palazzi brutalisti, architettura asburgica, moli e silurifici abbandonati, mercati, piazze, spiagge e nomi di strade stratificati che raccontano la Storia e le storie di una città complessa.
Dobbiamo ancora ragionarci, ma la cosa migliore che ci è capitata è stata approfondire alcune amicizie recenti e farne di nuove. Qui trovate alcuni link che raccontano una delle serate trascorse al Dnevni Boravak.
Nel frattempo restate sintonizzati: a brevissimo vi sveleremo i dettagli del programma del festival con cui festeggeremo i dieci anni di RIC e i cinque della Federazione…
Upravo smo se vratili iz Rijeke s glavom punom dojmova i razmišljanja koja još trebamo ostaviti da se slegnu. Grad smo upoznavali lutajući njegovim ulicama, gledajući i gore i dolje, zavlačeći se u uske prolaze i puteljke, nailazeći na napuštene tvornice papira, groblja od kojih zastaje dah, brutalističke zgrade, austrougarsku arhitekturu, napuštene molove i torpedne hale, tržnice, trgove i plaže. Čak i imena ulica, slojevita i isprepletena, pričaju Povijest i priče ovoga složenog grada.
Još moramo sve to razmisliti i posložiti, ali ono najljepše što nam se dogodilo jest da smo produbili neka nova prijateljstva i stekli sasvim nova poznanstva. Ovdje donosimo nekoliko poveznica koje govore o jednoj od večeri provedenih u Dnevnom Boravku.
U međuvremenu, ostanite s nama – uskoro ćemo otkriti detalje programa festivala kojim ćemo proslaviti deset godina RIC-a i pet godina Federacije…
Qui, invece, l’articolo in croato di Portal Novosti
